Tomislav (Tommy) Dugandzic, klass b

Här kan vi som vill presentera oss för varandra. Förslag på presentation kan vara vad man pluggat tidigare, vad man vill plugga efter basåret, favoritfilm osv.

Tomislav (Tommy) Dugandzic, klass b

Postby tommy on 24 Aug 2010, 00:51

Detta är ett exempel på en presentation.

Jag heter Tommy, född 1977 och bor i Solna. Efter basåret är min plan att fortsätta lärarutbildningen jag påbörjat (fn 22,5 hp avklarat), med målet att bli matte- och fysiklärare för gymnasiet. Innan mina studier arbetade jag på en kundtjänst för ett parkeringsbolag i åtta år. Innan det, tidningsbud ett år och innan det inom datorbranchen fem år (nätverkstekniker, programmerare, datalärare). Gymnasiet gick jag på Thorildsplans gymnasium och programmet hette "Naturvetenskapligt program / teknisk gren". Eftersom det var så länge sedan jag pluggade matte / fysik, så är förhoppningen att Tekniskt basår ska hjälpa mig repetera och fördjupa de nödvändiga kunskaperna för en fortsatt lärarutbildning.

Favoritprogram är The big bang theory och liknande humor. Salsa (LA style) är den enda dansen jag lärt mig någorlunda, som jag dansar på Gröna lund om somrarna. På gymmet är det vanligt gymmande och boxercise som gäller. Favoritprimtal: 13.
tommy

Return to Presentationer